duminică, 6 decembrie 2015

Balul Voluntarilor Din Covasna 2015

     5 decembrie este declarată Ziua Oficiala a Voluntariatului. Cu prilejul acestei zile, în anul 2015, în Sfântu Gheorghe se organizează a 6-a ediție a Balului Voluntarilor din Covasna.

     Am avut onoarea de a fi și eu invitată alături de alți 2 colegi din cadrul Asociației Ecou, o asociație cu și pentru tineri. Evenimentul a avut loc într-unul dintre restaurantele din oraș. Sala a fost decorată superb, se vedea cu ochiul liber că cineva chiar s-a chinuit să amenajeze locul pentru ca noi, voluntarii județului Covasna, să ne bucurăm de o seară cu adevărat specială.

    Mi se pare foarte interesant ca o dată pe an, cineva să adune toate ONG-urile din județ si să petrecem împreună o seară în care să ne sărbătorim realizările. Deși premiul pentru ” Voluntarul anului” în cadrul asociației noastre a fost câștigat de colegul meu, Septi pe care țin să-l felicit și aici, rămâm optimistă și îmi păstrez speranțele pentru anul viitor și cu această ocazie îmi propun să am și mai multe activități decât în acest an.





   Fiind un eveniment formal, am optat pentru o rochie neagră, cu pantofi negri clasici și o gentuță tip plic, atașez imaginile mai jos.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu